Λεπτομερή Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Σασί
Κυρίως πλαίσιο: Ανοξείδωτος Xάλυβας LDX 2101 και Αλουμίνιο 7075
Εμπρός υποπλαίσιο: Αλουμίνιο 7075
Πίσω υποπλαίσιο: Ανοξείδωτος Xάλυβας 304, Αλουμίνιο 5083

Ανάρτηση
Εμπρός: Ψαλίδια από Aλουμίνιο 7075, συνδεδεμένα με τους πίσω υστερούντες βραχίoνες μέσω ράβδων χρωμιομένου χάλυβα υψηλής αντοχής, μοχλικά από αλουμίνιο 7075 και ελατήρια
Πίσω: Υστερούντες βραχίονες από Χάλυβα LDX 2101 και Αλουμίνιο 7075, συνδεδεμένοι με τα εμπρός ψαλίδια μέσω ράβδων χρωμιομένου χάλυβα υψηλής αντοχής, μοχλικά από αλουμίνιο 7075 και ελατήρια
Αντιστρεπτικές ράβδοι: Διαγώνια διασύνδεση των τροχών, εμπρός αριστερός με τον πίσω δεξί και αντιστρόφως
Αμορτισέρ: Bilstein 9100, με custom made εξωτερικά bypass

Μετάδοση
Κίνηση: Στους 4 τροχούς AWD, κλειδωμένο 4WD ή Πίσω κίνηση
Κιβώτιο: 6τάχυτο, χειροκίνητο με 3 τελικές σχέσεις (normal, sport, trial)
Εμπρός διαφορικό: OX Diff, με πνευματικό κλείδωμα
Πίσω διαφορικό: Auburn Gear ECTED LSD, με ηλεκτρομαγνητικό κλέιδωμα
Κεντρικό διαφορικό: Τύπου torsen κατά παραγγελία, μηχανικό κλείδωμα
Εμπρός Κορωνοπήνιο: Κατά παραγγελία
Πίσω Κορωνοπήνιο: Ford 3.73, 8.8”
Ημιαξόνια: Πλωτά, custom made
Μπηλιοφόροι: GKN
Μουαγιέ: SKF

Κινητήρας
Κατασκευαστής: General Motors
Tύπος: LS7 V8
Κυβισμός: 7000cc
Ισχύς: 505hp @6300rpm
Ροπή στρέψης: 637Nm @4800rpm
Συμπίεση: 11:1

Φρένα
Εμπρός: Δισκόφρενα AP Racing 362mm, 6-πίστονες δαγκάνες
Πίσω: Δισκόφρενα AP Racing 343mm, 4-πίστονες δαγκάνες

Ζάντες
Braid Winrace T 18”, Αλουμινένιες